fredag 25. april 2008

Mine tapre forsøk på å følge med på 23-ting kurset

Jeg har vært lenge borte fra bloggen min og jeg skammer meg over det. Hverdagen har
fullsteendig tatt overhånd og siden jeg ikke bruker veldig mye av min arbeidstid ved datamaskinen, ble det ikke prioritert.
Men nå har jeg satt meg ned og kikket litt på det som var stipulert i kurset vårt, bla. "library Things", Personlige søkemotorer, Mashup, Origo og Webapplication.
Jeg har ikke koblet det til bloggen min, men har vært innom og kikket litt på det og
har ihvertfall fått vite at dette eksisterer.

Nå skal vi jo ha siste samling til uken så da blir dette avsluttet.
Nå er det fredagsettermiddag og jeg vil gjerne hjem fra jobben.

Våren er jo endelig her, ute er det fuglekvitter og "møkkalukt" fra jordene i Skoger!

HERLIG.......

Ingen kommentarer: